skamander skamander
170
BLOG

Powitanie

skamander skamander Polityka Obserwuj notkę 23

Witam Blogerów, Komentatorki i Komentatorów,

 Na początku pragnę podziękować Administracji Salonu24 za umożliwienie mi korzystania z tego Portalu. Chcę też zwrócić uwagę na to, ze nie jestem członkiem żadnej partii politycznej i nigdy nie należałem do żadnych partii z PZPR włącznie. Piszę to dlatego by jacyś nawiedzeni komentatorzy nie zaczęli "dyskusji" od nazywania mnie komuchem, bądź faszystą w zależności z której strony sceny politycznej byłby jakiś wpis. Obiecuję też, że nie będę wpisów usuwał i stosował jakiejkolwiek cenzury, kiedy wpis byłby merytoryczny i polemizował z innymi w sposób kulturalny. Na moim blogu każdy będzie miał prawo do własnych przekonań i tylko nie będę tolerował wpisów chamskich, pełnych inwektyw i skierowanych ad personam do innych Komentatorów. Również na tym blogu nie będą umieszczane żadne wpisy antysemickie, czy ogólnie ujmując wpisy ksenofobiczne.

 Co mnie skłoniło do zabrania głosu w tej społecznej dyskusji? Otóż ostatnio zaczęły dziać się różne dziwne rzeczy, które w moim rozumieniu godzą w polską, młodą wolność. Z tym nie mogę się pogodzić, bo nie o coś takiego kiedyś walczyłem, kiedy odwaga była w cenie i kiedy za wypowiedziane słowo można było mieć przykrości.

 Zapraszam wszystkich chętnych do rzeczowej dyskusji i wierzę, że nie zawsze wśród Polek i Polaków jest zasadna owa łacińska sentencja: homo homini lupus est.


skamander
O mnie skamander

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka